Oglaševanje na spletu

Spletni iskalniki so postali pomemben del spleta. Raziskave kažejo, da je za 84 % uporabnikov spletni iskalnik vstopna točka na internet. Po podatkih RIS-a spletni iskalnik Google mesečno obišče 80 % uporabnikov interneta. Med prvih deset najbolj obiskanih spletnih strani pa spadajo tudi Yahoo, Bing in Facebook. Če se torej vaš oglas pojavi na najbolj obiskanih spletnih straneh, ste skoraj dosegli svoj namen.

Spletno oglaševanje v iskalnikih, kot je na primer Google, je plačljivo oglaševanje po meri strank. Ko uporabnik interneta v spletni iskalnik vtipka besedo ali besedno zvezo, ki ga trenutno zanima in s katero je hkrati povezano tudi vaše podjetje ali dejavnost, se mu bo med drugimi zadetki prikazal tudi vaš oglas.

Oglaševalska akcija je lahko izvedena na iskalniku Google ali družabnem omrežju Facebook – vaš oglas se lahko prikazuje vsakemu obiskovalcu (širjenje razpoznavnosti, plačate vsak prikaz reklame) ali pa na podlagi zanimanja uporabnika za vaš oglas (prodaja specifičnega izdelka ali storitev, plačate le v primeru klika na vaš oglas). V kolikor želite se lahko prikaz oglasov omeji glede na državo, kraj, spol, starost, interese obiskovalcev ipd. (odvisno od oglaševalskega medija). Oglaševanje še nikoli ni bilo manj vsiljivo in bolj cenovno dostopno.

Oglašujemo vas lahko zelo učinkovito na:

  • omrežju Google (Google AdWords),
  • omrežju Facebook (Facebook Ads),
  • omrežju LinkedIn (LinkedIn Ads) ali
  • vseh omrežjih – oglaševanje po meri (mešano spletno oglaševanje)